CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 17, 2010

updates..


cartaz syg...=p
pana sayang~~=p

bond sayang~~=p

okay..dah lama tak update blog,rasa rindu pulak..hehe~apa yang jadi dua tiga harini??tak ada apa sangat yang berlaku..just rutin yang sama hari2..bangun,pergi kelas,balik,makan,then tidur..but seriously,bila masuk sem 3 ni,rasa berdebar-debar pun ada jugak..yela,this is our final sem,so tak boleh la nak main2 sangat,.nak kena fokus betul2 on subjects yang tengah aku belajar sekarang..banyak benda yang aku risaukan sekarang ni..pointer for this sem,muet lagi..ya allah..risau aku ni,tuhan aje yang tahu..aku sure,semua kawan2 aku pun rasa benda yang sama,..tak kira la,yang dah dapat muet band 4 ataupun tak,debaran yang kitorang rasa tu,semua sama..

kelas dah fully start this week..and everything seems like okay..alhamdulillah..lecturer pun semua okay2 semua..insyaallah,mudah-mudahan senang la nak ingat and faham apa yang madam and sir ajar..assignments?aduss~~memang bertimbun-timbun..baru third week mula kuliah,but assignment untuk 3 bulan akan datang dah dapat da..forum,debate,research,presentation..huaa~~nak nangis bila fikir kerja yang bertimbun-timbun..hopefully,semua berjalan dengan lancar,..amin..

housemate??since aku baru aje tukar rumah,alhamudlillah..dengan housemate agak rapat..especially bond,cartaz and pana..ada hikmah setiap benda yang jadi tu..aku tak dapat tinggal sama2 ngan lily,dhee and syaz,but aku boleh try rapatkan diri dengan orang yang tak pernah aku rapat..alhamdulillah..but still..aku rapat dengan lily,syaz and dhee..guys,sorry if kadang2 aku tak sempat nak makan dengan korang ke,nak share cerita dengan korang ke..but korang sentiasa dalam hati aku...aku jeles okay bila tengok korang amek gambar dalam kereta..but,it's ok la..kita still rapat..itu yang penting sygss!!love you..

and paling penting..thank you kat semua...sebab sudi ada dengan aku time susah and senang..love u..

No comments: