CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 11, 2010

tag from cik fara~

apa yang bermain di fikiran anda sekarang ni??
ermm..bila nak ada loker and katil sendiri ek??kesian roomate ku yang tersayang..=p

apakah nama samaran you all??
aha!setakat ni tak ada lagi gelaran untuk aku..ain sude..=p

3 orang yang you all sayang??
family,kawan2 and yang tersayang..=p

panggilan untuk si dia??
aha~~perlu tahu ke??biarlah jadi rahsia kami berdua..=p

hadiah yang korang impikan daripada seseorang yang istimewa??
errmm..apa ek??tak expect apa2 pun,if nak bagi,alhamdulillah..happy..dia dah bagi hati dia pun,it's more than enough..=)

blog mana yang korang suka visit??
aha~banyak sangat la yang aku suka..senang cerita,yang aku follow tu,semua yang favourite la!hehe..=p

adakah anda happy sekarang??
happy!happy!walaupun tak ada loker dan katil,but still ada kawan2 yang boleh buat aku tersenyum..hehe~=p

kenapa anda happy??
soalan apakah ini??saya happy sebab happy la..ada ke orang sedih then gelak2??tak betul tuu..ahaha~

nyatakan warna yang anda suka??
putih!and pastel colour..warna2 yang soft la..=p

5 orang yang anda mahu tag??
lily
syaz
dhee
cartaz
fakhri

tulis sesuatu tentang orang2 yang anda tag??
lily~kawan kasut tinggi saya,,..
syaz~kakak saya
dhee~adik saya
cartaz~roomate sekatil dan seloker saya
fakhri~pemalu..wink2**

adakah anda happy dengan apa yang anda ada??
ye..alahamdulillah..

tindakan anda bila dengar bunyi kilat dan petir??
off laptop,then pasang lampu sebanyak mungkin..

reaksi anda bila orang mengutuk anda??
alhamdulillah..tambah satu pahala kat aku..ahaha~~

reaksi anda bila terjumpa artis favourite??
melopong kejap,then tutup mult balik,takut dia perasan..=p

maxis or celcom??
maxis!!hoyeehh..

3 bad habit anda??
suka tidur
suka shopping tak ikut masa..tak kira la ada duit ke tak..
suka golek2 atas katil..=p

apa reaksi anda bila terkentut dengan kuatnya di khalayak ramai??
aha~~rasa2 nya,tak pernah lagi la..tapi kalau ye pun,wangi kot..nak try??=p
joking2..tak pernah lagila setakat ni..haha~

4 comments:

Nevermind said...

nak ambek jugak yang ni. wpon awk tak tag saya. hehehe.

ERi said...

fakhri pemalu??
bhahaaa..ain ni menunjukkan ko xkenal ak lg..kihkih
i
ak bkn pemalu ak er..haha

ain syuhada jamaluddin said...

ghah~hehe~amekla..bulih aje syg..muah3!!miss you..

ain syuhada jamaluddin said...

fakhri~xd nyaa..kau kan slalu shy2 cat..ahaha~~aku knal kau sangat2 la..haha