CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 11, 2010

tag kedua from cik fara~~

cik fara memang suka tag saya..alahai..saya tahu awak sayang saya la cik fara..hehe..terharu okayy..=p


adakah anda rasa anda hot??
dok aiihh..saya selalu cool..tak pernah lagi hot..ehe~

update picture yang anda suka sekarang??
cerita tentang gambar ni..
gambar ni diambil after kelas mtc088-madam shat..kelas ketiga dalam minggu pertama..time ni,mak datin di atas,semua bergaya dengan heels masing2 ye..aha~~suka2!!

kali terakhir makan pizza??
aha~tak ingat la..lama dah kot tak makan,..ada siapa2 nak belanja ka??

lagu terakhir anda dengar??
pyramid by iyaz

apa yang anda buat selain selesaikan tag ini??
duduk golek2 sebelah cartaz..=p

slain nama sendiri,anda juga dipanggil dengan nama apa??
ain sahaja..al maklum la,saya tak glamour..amru!senyap okay??aha~~

tag lagi 5 orang??
syaz
lily
dhee
cartaz
amru

siapa orang no 1 dengan awak??
dia 'kakak' saya..=p

katakan sesuatu pada orang no 5??
maru!maru!ahaha~~

no 3 ada hubungan dengan siapa?
saya..

bagaimana pula dengan no 2??
ohh..dia juga kawan saya!~

kata2 cinta untuk orang no 4??
awak lah teman sekatil,seloker ku sampai akhir hayat..aha~~romantik tak i yunk??

berikan 5 fakta tentang orang yang anda tag??
syaz~vain dia tahap -------infinity!
lily~awak sangat chantek ok!
dhee~awak manja dengan kami semua..ohh..itu saya suka!
cartaz~suka berangan!ahaha~~
amru~awak sangat baik la..alalala~~terharu tak aku cakap macam ni??belanja2!!=p

pss~~to cik fara~~saya juga rindu kamu!!belajar rajin2 okay??muah3!!

2 comments: