CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 10, 2010

hello~~

helo kuantan..helo semester 3!dah lama rasanya tak update blog.sorry dear bloggers,kekurangan masa kebelakangan ni..kelas pun dah mula,dan banyak benda yang perlu diselesaikan..kehidupan di hostel??aha~susah nak jelaskan.aku tahu,semua pun akan rasa benda yang sama memandangkan penempatan kami masih lagi tidak selesai walaupun dah masuk minggu kedua kuliah,disebabkan kemasukan junior yang terlalu ramai,menyebab kan kami sebagai senior terpaksa mengalah.mengalah dari segi apa?dari segi penempatan kami di hostel..kalau dulu,satu rumah,15 orang,sekarang satu rumah 18 orang,dan kemungkinan akan ditambah menjadi 20 orang..mahu tak mahu,kena lah juga kami terima..mungkin ini hanya sementara.hopefully..

rindu pada kawan2 uitm,memang terubat lah,selepas beberapa bulan tak jumpa..peluk sana,peluk sini..ehe~aku ditenpatkan di hostel yang berbeza dengan syaz,lily dan dhee kali ni..aku di kampus sekilau,diorang di kampus padang lalang..kehidupan kami,memang berbeza tempat,but still,we miss each other and meet almost every night..since lily having her own SLK,so,they drove to sekilau and enjoy our just like before,,.rindu tu,tak perlu cakapla..memang rindu sangat2..hopefully,diorang okay duduk kat sekilau.maybe jugak,ada hikmah kenapa kami ter separate..kalau tak berjauhan,tak ada la rasa rindu tu kan?=p

housemate baru...semuanya okay setakat ni.alhamdulillah..kebanyakan housemate aku,sama kelas dengan aku,so itu dah tak jadi masalah la since hubungan aku dengan classmate agak rapat.and thank you to cartaz,sebab sudi share loker,sudi tidur sama2 dengan aku,and keluar sama2..ehe~thank you yunk!love you..and thank you jugak to bonda and pana,sebab buatkan aky tergelak sepanjang masa..at least,aku dapat kenal diorang dengan lebih dekat..alhamdulillah..kebanyakkan student,tak dapat terima dengan kehadiran situasi baru ni,but bila difikir-fikirkan balik,apalah hidup tanpa perubahan kan?so take it as challenge for new life..insyaallah,everything will be okay..

6 comments:

cik fara said...

baiknyaaa akak mengalah kt adik2
:P
hehehe

eh meh la tumpang hstel kt kedahh
byk ksng lagiii
hstel baru pon adeee
bole krng rsmikann

Nevermind said...

saya baru jumpa blog awak. yang baru nih!

cis! tak kasitahuuu! :p


cmne nak follow nih?

ain syuhada jamaluddin said...

cik fara~aha~kami memang senior yang baik..=p

kat kedah?xmaw la..nak duk kuantan jugak..hehe~~

ain syuhada jamaluddin said...

jiha~la..kita ingat awk tau kita ada blog baru..bukan kita selalu komen ke??xpasan ea??heeh~anyway..kalu nak follow,copy url la kot..hik3..muah3!miss you jiha!

Nevermind said...

hahaha. serius tak perasan. ingatkan yang lama lagi.
aduihh ampun2 buk!

maaf, ambek tak kasitahu. hehe. bosan punya pasal laa ain. :)

okeh, nnti nak follow! miss you tooooo! <3.

ain syuhada jamaluddin said...

muah3!!love you..