CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 12, 2010

them..









since last thursday,aku tak ada kelas,so kami beronggeng ke ecm,ke TC..then mana lagi ea?ada la lagi..wahh~~~bukan main lagi bersuka ria..hari jumaat,aku,bonda,cartaz and pana marathon movie!best2..mula2 tengok cerita lagenda budak setan and then the killers..tahnk you bond,sebab belanja kitorang tengok movie..love you...aha~sekarang ni,aku,pana,cartaz and bond tengah demam lagu jiwang..lagu bila cinta,soundtrack cerita lagebda budak setan.aoyo0o..memang melekat lagu tu 3 hari 3 malam dalam kepala..memang sah lagu tu jadi lagu tema cinta kami berempat..kan?kan?hehe~~

then hari sabtu,lily,syaz and dhee ajak aku pergi TC..wahh~~rindu sangat3 kat diorang..tak tahu nak cakap macam mana..rasa macam dah lama tak jumpa.at least,lepas rindu bila jumpa diorang..hug2,kiss2..alala~~whatever it is,aku sayang korang..sangat2..thank you sebab sudi ambil aku kat sekilau and bawak aku keluar jalan2..muah3!!

my life is nothing without you guys..thank you...
gambar dengan pana ada yg sensored aje..nanti kita ambil gambar banyak2 ok syg??hehe~

No comments: