CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 26, 2011

1+1=3 eh3??


life ni,ada ups and downs dia..kejap kita rasa okay,kejap kita rasa okay..kejap kita akan berada di atas,kejap kita akan berada di bawah..that's how it goes..if last week,wah berbunga-bunga hati!this week,biasa je..teetttt..okay,disaster kot..kelas yang sangat pack,plus with assignment.haiya..okay tipu,ada benda lain jugak yang mengganggu..huaa~~ =(

kalaulah hidup ni tak ada masalah..best kan??tapi hidup siapa yang tak ada masalah..apa yang membezakan setiap orang yang ada problem ni,macam mana diorang handle masalah masing2..makin nak besar ni,makin sensitif!yes!agree sangat2!makin senang nak terasa,makin senang nak marah,makin senang nak nangis (macam selalu je nangis..ehe~).okay,next week dah masuk march..kejap je rasa masa berjalan..tak lama lagi,dah start final..urghh~~hopefully dapat score la first semester ni..semua orang tengah sibuk kejar cita2 masing2..moga2,kita dapat apa yang kita nak dalam hidup kita dengan iringan doa dari kita dan juga keluarga..amin~

okay mr boyfriend!
sila tenangkan hati saya..
please be good okay??
tadi saya nampak awak,tapi saya buat tak reti aje..
saya takut,kalau saya pandang awak,saya sedih..
sedih sebab tak dapat dekat dengan awak..
awak kena tunggu saya tauu..
tunggu saya datang kat awak..
awak..jangan nakal2..
saya sendiri akan datang kat awak bila saya betul2 ready untuk memiliki awak..
just setia dengan saya,sampai saya cari awak semula,and YOU WILL BE MINE FOREVER



MR MURANO!

okay fine..2-3 harini asyik nampak mr boyfriend aje..jealous okay!!bonda tahu betapa saya sukaaaa sangat murano~waa~dulu,ada orang pernah kata macam ni kat saya:

saya: murano!murano!!huaaa~~
dia: you..kalau lah murano ni 3 seringgit,i dah beli kat you dah tau..
saya: choii~memang tak akan ada la murano 3 seringgit
dia: ha,tahu pun,.so jangan nak berangan..=p

=-=

hampa..=(
bye~merepek..

3 comments:

Nevermind said...

saya pun cinta murano!

oops did I just say that? said...

kak mimi pun suka muranooooooo!!! high 5!

ain syuhada jamaluddin said...

ghah~yayy~~kita serupa!!
kakmimi~high five kak mimi!!hek3