CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 16, 2011

senam seni!



sometimes,aku rasa aku bosan sangat..tak tahu nak mix up dengan orang sangat,tak tahu nak buat lawak,tak tahu nak buat orang lain happy..rutin harian aku,pergi kelas,balik kelas,pergi DC (tempat makan),then balik hostel,tidur..kalau rasa nak keluar jalan2 barulah aku keluar..kalau orang buat lawak,aku lah yang tukang gelak..tukang gelak jela yang aku tahu..ehe~bosan kan jadi aku?kesian orang sekeliling yang selalu dengan aku,bosan melayan aku..hek3.maafkan saya ye?? last week,adn this week,haiyaa..tak merasa nak rest pun..banyak sangat aktiviti yang kampus buat,so kenalah join..petang tadi,right after kelas,terus siap2 untuk ke stadium uitm,ada senam seni..ala,senam seni tu,macam exercise jugakla,cuma ada element tarian2 sikit dalam exercise tu..at first memanglah kalau ikutkan hati malas sangat nak perg.yela,baru je balik kelas,then terus direct exercise..haiyaa..tapi bila fikir kalau tak pergi aktiviti ni,aku kena pusing padang 6 kali,tak sanggup aihh..baik aku pergi..BEST SANGAT!!dapat jumpa semua kawan2 from kuantan..dah lama tak gather macam tu..yela,masing2 dengan course masing2..susah sangat nak jumpa.Kalau tak terserempak,memang tak akan jumpa la..hehe~yaayy~dapat jumpa cartaz!yaaay~~kitorang ni,nama je satu tempat,tapi nak jumpa seminggu sekali pun susah..huaa~rinduu..=p (jangan nak perasan ea cartaz).to kakcik,i miss you too..nanti datang shah alam lagi,kita jumpa okay?rasa sedih sangat tak dapat jumpa kakcik last week..sorry..

yesterday was really a good day..alhamdulillah..tuhan dengar each doa yang aku doa everyday selama ni..walaupun tak settle everything,but at least aku rasa releived sangat..thanks for being honest with me..i'll wait till that day..one month to go dear..just determine,apa yang you nak selama ni,.my friend know how excited am i yesterday..how happy am i..you are the reason why i smile..thank you...

No comments: