CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 26, 2010

segmen memalukan diri sendiri..

sekolah rendah..siapa dapat cari aku,memang terror la!haha~

time sekolah menengah...yang ni,memang obvious la korang akan nampak aku.. =p
time di mrsm alor gajah,melaka..muka tak berubah sangat compare dengan time sekolah menengah..mungkin kurus sikit la..aha~maybe??al maklumlah..makan makanan asrama kan.. choii~~ =p

with my classmates..5 entreprenurship..kalau lah aku tak masuk kelas ni,aku tak akan expert eja entrepreneurship tau! ehe~now dah terror da..kan? =p
pss~~aku tak ada lah skema sangat kan? ehe~

first semester at uitm kuantan..time ni,muka baik je lagi..al maklumlah,..junior kan.. =p
masuk second semeseter..ha..dah pandai dah nak touch up muka sikit..kalau tak,jangan harap nak letak apa2 kat muka..ehe~


and third semester..tak adalah berubah sangat dengan second semester..still sama aje kot..

dan ini hasil time cuti..semakin berisi okay..bye..jangan komen apa2..

lame..

2 comments:

farhana hussein said...

yg gamba skola rendah tu,adek taw yg mane kaklong! hahaha...

comelnye die!

ain syuhada jamaluddin said...

omg!jangan cr la dek!!!
yg mana?kaklong xd dlm pic pun laa..hek3