CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 24, 2010

...

memang lumrah hidup..bila seseorang tu depan mata kita, kita tak pernah nak ucapkan perkataan sayang,kita jarang2 sekali pergi pada dia dan peluk and cium dia (family), dan kita juga jarang2 sekali duduk dan meluahkan isi hati masing2,ingat semula kenangan2 manis yang pernah kita semua lalui..

tapi kalau dah duduk jauh2,bukan main lagi.,i love u la..i miss you la..hehe~memang itu lumrah kehidupan kan?kita akan lebih menghargai kehadiran seseorang dalam hidup kita apabila dia dah tak ada depan mata kita..ada sesetangah orang,memang itu sifat dia, sifat yang tak akan tunjuk perasaan kasih dan sayang,ambil berat, tapi sebenarnya dalam diam2 dia sayang dan begitu ambil berat tentang diri seseorang yang dia rapat..cuma tak tunjuk aje..dan ada juga sesetengah orang yang suka tunjuk kan perasaan sayang dan ambil berat tu..yang mana lebih bererti??
dua2 pun bererti..
jika memang itu sifat seseorang yang jenis tidak tunjuk perasaan sayang dan ambil berat, tidak mengapa..cuma,ada waktu dan ketika,perasaan tu,perlu diluahkan dan jangan disimpan sendiri..siapa yang tahu, samada kita sayang atau tidak?kita ambil berat atau tidak? hehe
ada risiko nya jika sifat sesorang itu jenis tidak tunjuk sayang dan ambil berat..mula2,memang dia boleh teruskan dengan sifat dia,tapi lama kelamaan, orang yang rapat dengan dia, mungkin rasa ragu2,dan tidak tahu apa perasaan sebenar dia,lalu meninggal kan..once ditinggalkan,siapa yang rugi?? ehe~ fikir2 kan..
yang elok kita per elok kan lagi, yang kurang elok,kita perbetulkan lagi..

No comments: