CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 4, 2011

bila orang kata saya ni mummy budak...saya pun...

haha~al kisah,..
masa pergi hantar moknik (Aunty) kat airport last week,
saya dukunglah si kecil rayyan..
sebab geram sangat,nampak dia comel and tersangatlah nyenyak dia tidur tanpa sebarang gangguan
so,aunty ain dia dengan rasa tak puas hati,
mencubit-cubit-cubit dan cubit lagi rayyan,sampai lah dia membuka mata..
YESS!!
ye!saya jeles tengok awak tidur dengan lenanya..
sedangkan aunty awak ni, dah macam tak cukup tidur pun ada..=-=

TAPI..
dia tak peduli pun orang kacau2 dia..
dan dengan selamba,dia sambung tidur semula..
CISs~

oleh kerana aunty dia baik,so tak nak lah kacau lagi..
biarkan aje dia tidur..(Eh2..panjang pulak intro)
then sementara tunggu kak ina ambil kereta dari tempat parking,saya bawa rania makan donut,..oleh kerana dia dah merengek-rengek nak makan donut yang comel..grr...
me: okay,anya,choose one only..mak ain tak ada duit..(haha)
rania: okay mak ain..i ant this one..yang ada strawberry..
dalam hati saya..(Wah,pandai tu,pilih yang ada strawberry..)
then kakak tu pun,bungkuskan donut tersebut..
dengan selamba rania kata "thank you aunty"
bahaha~bantai gelak jela..padahal orang tu muda lagi..lagi muda dari saya kot..

then kakak tu tanya
"berapa bulan baby tu?comelnyaa!!"
then saya jawabla
3 minggu baru..
kakak tu sambung
yeke?kecik lagi! tapi pandai akak jaga badan..kurus je..

saya pun.....
TERUS BLA DARI SITU..
okay,malu tahap....@#$%*
ada muka mak orang ke?haiyaa...

No comments: