CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 28, 2011

and everyone start talking about football!

okay,kalau boleh semua orang nak cakap pasal bola!
fenomena ni berlanjutan semenjak 2 minggu yang lalu!
wah3~~
"aku yang tak minat bola pun dah boleh tahu berapa gol masuk,siapa yang gol kan,siapa gol keeper"
terror kann?boleh tahu semua tuu..cewaahh...hek3..

semalam,first time tengok bola,live! dari rumah la..bukan kat stadium..ekekeke~
and i tell you,first half,
saya rasa macam...
da nak tutup mata dah..
beratus kali menguap dah,sampai sakit dah mulut asyik menguap je..haha
tapi..
bila kita dapat satu gol,ha amek!melompat kau!opocot~
sebab terkejut dengar ibu and abah bersorak..
muahaha~nak marah pun ada,nak gelak pun ada..=-=

then bila singapore dapat satu gol,abah tutup tv,masuk tidur..
ekekeke~
semangat kejap je..

pagi tadi,since abang jemer (cousin) tak kerja harini,
so saya lah yang kena drive..
hantar safwan and kak sarah kat damansara and saya terus ke shah alam,pergi office..
sambil2 tengah drive saya dengar lah hotfm..
okay,cakap pasal bola..dengar ajelah,nak buat macam mana..
sampai office,bukak facebook,berderet kat newsfeed update pasal bola..
okay fine..
tak tahu nak update apa dah kat status facebook..

err..ada siap2 nak belanja saya jersey bola malaysia warna biru??please3??? (buat muka comel)

No comments: