CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 25, 2011

alhamdulillah...


last wednesday, my family and i went to taiping,perak,nak ambil results spm adik.. well,perjalanan ke taiping,alhamdulillah,semuanya okay.. cuma adik aje yang tak okay..kejap bangun,kejap tidur.. yela,orang dah tengah tak sedap duduk kan,risau results spm dia yang akan keluar esok hari.. saya yang tenagh driving,kejap2 pusing belakang tengok adik..nak tergelak pun ada.. yela,saya faham..saya pun pernah rasa macam tu jugak,..even lagi teruk rasanya..ehe~ then sampai aje kat taiping,terus check in kat hotel.. out for dinner,..pekena mee udang!waa~~ sedap sangat..really good!bantai makan puas2,sebab lepas ni,tak tahu bila lagi akan datang ke taiping and dapat makan mee udang sedap mcam ni..hek3 adik makan agak banyak ye malam tu..
saya-"eh2..bukan tengah hari tadi adik kata adik tak lalu makan??banyak je..siap habiskan makanan kitorang lagi...ehe~"
adik-"senyap lah along..=p"

ha ha ha..
esok hari nya..lepas subuh,adik terus tak tidur da..
aii,,selalunya bukan main lagi tidur..kali ni dah terus bangun..
pukul 7 lebih dia dah siap2 pakai baju kurung and pergi breakfast..
dalam hati saya,excited betul!uh~padahal results keluar pukul 10 lebih..haha
dalam pukul 10 kami semua ke mrsm adik..
dah ramai dah yang sampai and tengah berkumpul dekat dewan..
adik dah pusing entah ke mana..
muka ibu pun dah lain,..macam nak nangis pun ada..
abah pulak,buat muka selamaba..padahal kaklong tahu abah pun 'gabra' kann??
saya??
agak 'gabra',tapi buat2 okay je..tak naklah bagi dia nampak yang kami semua tengah risau..

now,saya dah nampak dia beratur ambil results..
okay fine..saya dah berpeluh-peluh..eh2..saya pulak beria berpeluh..
saya dah boleh dengar kawan2 dia menjerit-jerit after ambil slip..
dalam hati saya,
ya allah,apa pun keputusan yang adik akan dapat,redha kan lah hati dia..
then sampai aje turn adik,
adik terus peluk kami semua sambil menangis..
alhamdulillah..
menangis kegembiraan..
saya dapat nampak tangisan kegembiraan seorang ibu dan ayah melihat kejayaan anak nya..
adik..
May today's success be the beginning of tomorrow's achievements. CONGRATULATIONS, AIN SYAHIDAH JAMALUDDIN...

6 comments:

ezza. said...

dia dapat berapa?
:)

ain syuhada jamaluddin said...

alhamdulillah,dia dapat 8a 1b

cik fara said...

congrats babeh!
:)

azie_iera said...

wah..congrate kt adik ko ye...!!!
pe yg b???

ezza. said...

cakap congrats kt dia eh!
:D

ain syuhada jamaluddin said...

nnt ain cakap kat dia..hehe
apa yang b??bio sayangss!!hehe