CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 1, 2010

tag from diva~

ye..kredit saya habis kerana cik cartaz ummu hani..saya tahu awak rindu saya,.awak tak cakap pun,saya da tahu..hek3..well..i miss you too lah!=p rasa malas nak top up lately ni,sampai tak perasan kredit dah habis..tak apelah,nanti saya da top up,kita manja2 lagi okay cik cartaz? =p

well..tag from diva!wah~~tak nak mengalah nama tajuk hari ni youu..mesti 'diva' ni kembang kempis hidung dia,sebab aku panggil dia diva..hek3..adik kecil,yang comel lagi manis,lailatul adnin..kak ain buatla tag yang adnin suruh kak ain buat,walaupun,kak ain tak berapa nak tahu apa rules dia,but still..kak ain bantai aje lah..hek3..kalau salah,jangan marah,..keep on baca..rambut adik macam tempurung kelapa kan?haha
well...gambar ni,tak ada apa2 yang menarik pun,cuma suka sangat tengok gambar ni..aku tak ingat lah tahun berapa gambar ni diambil,but for sure,time celebrate birthday aku,kat rumah ayah cik..dulu,rumah ayah cik dah jadi my second house.kalau aku tak ada kat rumah tu,means aku mesti bertenggek kat rumah ayah cik..apa yang best rumah ayah cik??ada orang yang boleh menyakat aku dan adik,and ada kawan yang boleh diajak bermain.ceyytt..macam lah anak2 ayah cik sama umur dengan aku.ehe~tapi itu je cousin yang paling dekat yang ada.hek3..okay2,sambung balik pada gambar ni.what special?hurmm..maybe time ni,aku dengan adik kecil lagi,and tak pernah ada problem.seronok je membesar dengan adik (walaupun adik lagi besar dri aku),tak payah fkir apa2..just fikir,macam mana nak cari gaduh dengan adik je..ceytt..tak ada lah..i wish i never grow up..sebab..nak stay cute macam dalam gambar (sekarang pun cute lagi),nak stay simple,and nobody will hurt you..kita just dengan dunia kita,yang serba indah..siapa kata tak best jadi budak kecil?best tau!just imagine..pergi sekolah,hari2 dapat duit,then simpan dalam tabung.sekarang ada buat?memang tak lah kalau nak buat macam tu..confirm habis!then,dapat mainan yang best2..tak kiralah orang bagi ataupun ibu dan abah belikan..sekarang ada dapat tak?paling tidak pun,parents akan kata,beli sendiri..hek3..then satu lagi,moment yang aku tak kan lupa,aku and adik akan berkejar2 ke pintu pagar rumah,bila dengar ibu dan abah balik kerja.wa~~miss that lah actually..now,nak berkejar2 ke pintu,masing2 dah duduk jauh2..

well..best kan kalau kita maintain macam tu?tapi,itu semua hanya lah angan2,sebab next year,aku dah melangkah ke alam 20!omg!dah umur 20 tahun dah aku.tua pulak rasa..tak ada dah belas2..so,kenalah appreciate every moment yang kita ada..

i wish i never grow up...

2 comments:

lurve+me+more said...

haha...its ok la yunk!!

muke x bole blah!!! ha ha ha

ain syuhada jamaluddin said...

muka xle bla?
hey2~~ni muka paling cute okay! =p