CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 17, 2010

telur dan sardin..

aha~kenapa tajuk makanan ni? =p sardin and telur..dua2 makanan kegemaran aku..siapa2 yang rapat dengan aku,mesti diorang tahu aku suka sangat makan sardin and telur goreng..kalau pergi kedai nak pilih lauk yang banyak tersusun tu,kalau nampak sardin,mesti aku tak tengok lauk lain dah..ambil sardin terus.ehe~but kat kuantan,susah sikit nak jumpa lauk sardin..tak tahu kenapa..but kalau telur goreng tu,hari2 makan!hik3..kalau makan tengah hari kat sekilau,nampak aje telur goreng,wajib ambil okay!=p

so,jangan salahkan saya kalau saya dah gemuk disebabkan makan telur banyak sangat..=))

dulu,time selalu beli makanan dengan lily,syaz and dhee,diorang tahu,aku sukaaaa sangat lauk sardin.even time aku pergi duduk rumah lily haritu,ada banyak lauk mama dia sediakan untuk dinner,still aku ambil sardin sahaja..hehe.itulah cintaku pada sardin..=p

hari2 aku pergi beli makanan kat sekilau dengan kak ngah,mama and adik,tak complete lauk aku kalau aku tak ambil telur goreng.tak kira lah telur goreng masak apa pun,masak sos ke,masak telur dadar ke,apa2 jela,asalkan telur..ngee~~sampaikan kalau aku terlupa nak ambil telur,diorang yang ingatkan aku..ehe~~

telur and sardin,dua2 makanan favourite aku..kalau aku nampak dua2 lauk ada,aku mesti akan ambil dua2,sebab apa?sebab dua2 pun penting,and dua2 pun aku suka..

dua2 pun penting untuk aku..

No comments: