CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 2, 2010

home sweet home..

okay..harini heaven sungguh dapat online depan tv ye..(pss~tujuan sebenar nak bagi cik farah jeles ye..hik3).tak ada la,gurau je farah..ngee~~alhamdulillah,saya selamat tiba di kL,.buat pertama kali untuk sem ni,aku balik ke kL,after almost one month tak balik.alhamdulillah,walaupun aku naik bas sendiri,balik sendiri,and sampai di pekeliling sendiri,aku bangga sebab aku independent!hehe~sampai je kat office ibu,peluk2 ibu,cium2 ibu,then kitorang terus ke jalan TAR!ceyytt~~tak menyempat-nyempat,terus pergi jalan2,padahal baru sampai tu..=p
dah ibu ajak,aku on je!yaayy~~aku sempat la memborong ebberapa helai shawl,and baju kurung..thank you ibu!!

since ibu balik from bandung haritu,aku tak sempat lagi nak tengok barang apa yang ibu beli untuk aku..happy sangat bila dapat baaanyaaakkk baju raya..yaayy~~rasa macam nak lompat2!thank you ibu,once again..hehe.aku dengan ibu siap buat sesi try2 baju lagi!aha~(pss~abah,ni masalah orang perempuan ye..tak dapat dielakkan..sorry..hehe)

No comments: