CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 30, 2012

HAPPY 21!

happy birthday to me!
ekeke~sesungguhnya saya baru berusia 12 tahun..=-= (okay lempang laju2)
yes, im 21! =)

"thank you ibu, thank you abah sebab lahirkan kaklong, jaga kaklong sampai besar, didik kaklong,.and for everything..there's no words that i can say how much i love both of you..thank you mom, dad..jasamu akan ku kenang sampai akhir hayat.."

cake for me! yaayy~~
thank you also to all my friend yang memang betul2 ingat my birthday..(bukan tengok kat fb ea?) ekeke~

thank you elmo and pisha sebab konon nya nak buat surprise belikan kek for me, then suddenly i was there too! hehe..kira menjadi jugak la surprise korang, sebab ain memang terkejut pun..tiba2 ada kek kann..ahaha~

thank you nadieya and farah sebab belanja me dinner..omg2~ so sweet la you..(ok, muntah hijau)

not to forget, izzrinda, and ilyas yang bagi present haritu..hee~ yaayy~~thank you...

thank you also kat platun HBU 135B yang nyanyi happy birthday to me..ok, malu sangat sebab dah umur 21, still ada nyanyi2 lagu birthday kat public..maigodd..

thank you all..

tadi, time koko, cikgu asri tanya, apa harapan dan impian setelah bergelar seseorang yang berumur 21?
and my answer.."errr...*kelip2 mata* rahsiaa..hehe"

i wish, i'll have a happy life with the one i love,
family and friends..
anything that reminds me of something bad, will never happen again..

"there's just one life to live, and there's no time to waste, so just give my heart a break"

3 comments:

kamsida said...

dah besau dah die

kamsida said...

dah besooo dh die =)

ain syuhada jamaluddin said...

hee~ain besa dah..hehe~