CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 29, 2012

march


new month,
new day!
hello march!goodbye february! =)
cepat je rasa, tahu2 kita dah di bulan ketiga untuk tahun ni!

as march comes, and its actually gives me a BIG reminder that im getting old!
let the past left, and let the

new begins..
and the past doesn't matter anymore, and for once be grateful because it once has made you smile..
and thanks to you..
move on, it is just a chapter in the past, but don't close the book, just turn the page..
well, i think forgiveness allows you to focus on the future without combating the past.
true? hehe~

wah3..ain dah besar lah, dah matured!
pandai dah berkata-kata..ehe~
life and experience do teach me..
a lot actually..


macam mana nak face dengan orang, nak manage orang, nak berdepan dengan masalah, macam mana nak solve masalah and paling penting,
macam mana nak kuatkan hati sendiri bila face dengan semua ni..=)
well, alhamdulillah..

bila ada orang2 yang sentiasa ada dengan kita phisically or mentally, insyaallah everything will work out..
"*ni kenapa jiwang tak tentu nehh??*"
haha..takdelah,
baru je lepas geledah2 gambar lama2..
*orang lain sibuk geledah barang nak bawak balik kampus* =-=
and found few pictures..
tadaaa
memikirkan rindu bila dah balik kampus nanti kat ibu and abah..
dan tidak dilupakan si kenit yang banyak songeh ni..bila lagi la boleh jumpa.kau cuti,aku tak cuti.aku cuit, kau tak cuti.bila nak jumpa nya??
both rania and rayyan..time cuti ni selalu sangat jumpa diorang, and once dah balik, huaa~~susah dah nak jumpa.walaupun kadang2 rania agak annoying dengan aku, but still, annoying dia tu lah buat aku rindu..ehe~rayyan pulak, tak habis2 tersengeh..confirm rindu ooo...
and tidak dilupakan my kakik..silalah jangan lupa saya, and rindu2 saya selalu.

3 orang budak hitam, eh2..salah.3 orang budak comel..sila lah jangan comel sangat sebab saya jeles..
freundschaft disayangi, sorry cuti ni jarang dapat spent time dengan korang,.just take care!gonna miss you guys
and the three of you, take care..

find someone worth your tears,
worth your laughter,
worth your heart,
and that loves you as much as you love them..

No comments: