CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 25, 2011




many things happen lately..
biasalah, ada hari kita ok,ada hari yang kita tak berapa nak okay..
dengan test yang berturut-turut,
aktiviti yang non stop,
masalah yang datang bertalu-talu..

ya allah..

dear god..
please give me the strength to face all this..
mungkin aku mampu tersenyum and gelak2..
aku mampu buat semua kerja dala satu masa..
but they just don't know what i feel..
its hurt..sangat2..

please jangan percaya kalau aku kata aku okay..
please jangan duduk jauh from aku walaupun aku kata aku boleh aje duduk sorang2..
please jangan percaya kalau aku kata aku dah nak tidur,sebab sebenarnya aku takkan tidur..
please jangan terpedaya dengan gelak tawa aku,..


i wish..
to be happy..
i wish,..
to live happily..
i wish..
no tears falls..again..

No comments: