CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 7, 2011

back2!!

hello!! asalamualaikum!! yaayyy~~i'm back! sorry,lama sangat tak update.. baru balik bertemu kekasih hati..ecehh~~jangan nak berangan lah ain!! haha~ 2-3 hari ni,terpaksa mendiamkan diri,kerana saya ada benda penting yang perlu diuruskan.. wah3~~ada gaya macam wanita berkerjaya tak? ekekeke~ tak ada lah,semenjak dah tak bekerja ni, susah sikit nak online..broadband macam siput! haiyaa~~ nak upload gambar pun tak boleh..huaaa~~tak bestnya update blog tapi tak ada gambar~
past few days, banyak benda yang mengajar aku.. (let me bahasakan diri as aku please?) rasa gembira tu datang dan pergi..dia datang sekejap aje,then terus hilang.. dan macam tu jugak dengan rasa sedih..dia datang,dan pergi begitu saja.. masa happy tu, tak ingat apa la,.flower2 hati!! dah macam kebun bunga dahh... tapi bila time sedih,ha amek! sungai pun tak cukup nak tadah air mata..ekekeke~~ semua benda tu jadi, just nak ingatkan kita,semua benda yang ada and jadi dalam diri kita tu, sementara aje.. so, when there's something good happen in yoir life, do appreciate that?? kadang2 kita tak sedar yang kita tak bersyukur apa yang tuhan bagi.. kita asyik nak pandang at the negative side aje.. cuba lah sekali sekala pandang benda tu,sebagai suatu benda yang akan mengajar kita, and benda tu jadi, ada hikmah di sebalik tu,, tuhan tak akan bagi satu2 musibah dalam hidup kita,kalau kita tak mampu nak harungi benda tu.. sebab kita mampu lah,dia bagi such test kat kita, supaya... kita jadi lebih kuat,and ambil iktibar dari apa yang jadi..
okay stop!! syahdu2 pulekk..haha~ first week of ramadhan! alhamdulillah,dah seminggu kita berpuasa..tinggal lagi beberapa hari untuk kita tambah amalan kita.. hope semua boleh tambah amal ibadat kita bulan puasa ni,insyaallah.. good luck ye puasa!! janagn ponteng,tak baikk...eip3!!
wake up everyday, stronger than yesterday, face your fears, and wipe your tears. you shouldn't depend on next times and second chances.. you never know if they will come..

6 comments:

nurafisha said...

ain kje.??bagusss,bukak sem nnti leh blanje meehhh.hhheheeeXD

ain syuhada jamaluddin said...

hehehe~insyaallah..kalu ada lagi duit tu..keh3,..

nurafisha said...

hahahaa..puasa2 pon larat keje ain.??baguihh btol.pisha dok melepek atas katil bebulan pose.hehee

ain syuhada jamaluddin said...

haha~now da xkeje da..baru je bernti..ain pun xlarat aihh nak keje bulan pose ni..kang ad yang tidur kat office..keh3

nurafisha said...

hahhaa..letihh wooo..hihik.ain keje ape.?

ain syuhada jamaluddin said...

hehehe..tau xpe..ain xd wat apa pun..tolong2 kat firm dia aje..kalu kena typing ke,filing ke,try2 la wt walaupun xtau..keh3