CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 10, 2010

ont un bon voyage!

mak ngah and ayah ngah..
ouch~~so sweet kan?nak macam ni jugak time dah tua nanti.. =p

asalamualaikum!
aha~dah berapa hari aku tak update blog ni,harini nak cerita macam2 la..macam la ada cerita yang best sangat nak cerita kan..but tak ape lah..nak cerita jugak~ehe~semalam,aku and ibu pergi ke rumah anyah (my cousin),sebab nak hantar mak ngah and ayah ngah pergi haji..kami tak sempat nak hantar mak ngah dan ayah ngah di kelana jaya,sebab ibu kerja,so,hantar kat rumah aje lah..you know what,this is my first experience sending people to mekah..i mean the close one..how it feels?sedih kot..memang sah2 lah menangis kan..mula2,time ibu solat hajat dengan mak long and mak ngah,diorang adik beradik dah menangis da..aku tahan lagi..control 'macho' la kata kan..then hantar kat pintu rumah anyah tu,ada ustaz azan..ha,time tu lah menitik-nitik air mata.huaa~~sedih..tak tahu la kenapa,tapi memang rasa sayu la..with those people yang menangis,anak2 mak ngah,termasuk lah maid dia!aduss~~so,no wonder la kalau aku pun ikut sama nangis kan?ehe~apa2 pun,hopefully mak ngah and ayah ngah dapat haji yang mabrur..amin~~

this year,ada lagi 2 couple dalam family aku yang ke mekah menunaikan haji, abang risthman and kak mazrina and abang rejon and kak ita..moga2 mereka juga dapat haji yang mabrur..amin~~

now,kak ina and her family...
bukan pergi haji,tapi pergi bercuti~
yaayy~~seronok nya!!
have a safe journey okay!
pss~simpan salji dalam beg okay,bawak balik malaysia..ha ha ha..

bon voyage~

2 comments:

cik fara said...

mak ngah pak ngah aku pegi haji ari tu pon
aku nges!
siyess!lagi time orng azan,syahdu gler rase

ain syuhada jamaluddin said...

tau xpe!!huaaa~~sdeh sgt2..xtau nape..huaa~~