CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 28, 2010

leaving...






hari ni..
last day at kuantan..
sedih..huaa~~~
entah bila lah lagi nak datang kuantan,
banyak kenangan manis and pahit selama setahun setengah ada kat sini..
terima kasih lecturer..
yang banyak mengajar aku
terima kasih bf..
for all our sweet memories..
terima kasih kawan2..
for all the things that we shared together
terima kasih makcik cleaner..
sebab kemaskan hostel kami and sudi borak2 dengan saya kalau saya bosan..
terima kasih untuk semuanya..
maafkan ain kalau ain ada terkasar bahasa,tergurau tak kena tempat,terkecik kan hati siapa2,ternangis tiba2,(al maklumlah,rasa macam senang sangat nak keluar air mata ni.,ehe~),terumpat siapa2,termarah tiba2,and macam2 ter la..
SORRY FOR EVERYTHING...
senang cerita,terima kasih kuantan for all the tears and laughter..
salah satu tempat yang aku tak akan lupa sampai bila2..
till we meet again..
in the next 1o years maybe..
and that time,
aku akan cakap kat anak aku
"ha,,kat sini lah tempat mama belajar.."
muahaha~~rasa tua pulak..
ok bye..

No comments: